יום שישי, 21 בדצמבר 2012

מאיה פונק, פרופיל שלא מוכר לי בפייסבוק, משגרת לי הודעה הזויה

בתאריך 24.8.2012 נשלחה אלי ההודעה שלהלן:
"...במקרה ראיתי שלא מחקו את ההודעה הראשונה שלך. חתיכת מטומטמת עלובה!! ישר תוקפת ומאשימה. אני מנחשת שאת ימנית וגזענית!!! אל תעני לי בכלל!! עשו לך טובה גדולה, כשלא מחקו את ההודעה הסופר דפוקה שלך!! ההודעה מעידה על הכותבת/את!! לכי ותקני לך משקפיים... נשבר לי ה ז' ממך. עלית לי על העצבים גם בסביבתי הוירטואלי. אני מאוד חולה, ואני אמות בקרוב, אני לא צריכה את השיט הזה. עוד תחמירי את מצבי, ואני מאוד רוצה להנות מהזמן הקצר שנותר לי, בעולם המטונף הזה. להנות מהבן המקסים שלי, ולחיות את חיי הנפלאים והרגועים, עם בן הזוג שלי לחיים, ואני מאוד מקווה לטוס ללונדון בקרוב עם הבן שלי, למס' שבועות. להיפרס מכל החברים והחברות, האהובים והנפלאים שלי. גרתי שם מס' שנים, ונהנו מכל רגע. ואותך אני חוסמת!! לכי, תעשי תחקיר על רבין ז"ל. את עושה רושם של אשה משועממת ומתוסכלת. זה לפחות יעסיק אותך. אם לא תמצאי את האושר בתוך עצמך, תיהי אומללה תמיד. תחשבי על זה.... שלום...".








אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם, בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה