יום שישי, 21 בדצמבר 2012

עו"ד אלדד יניב, חושף "השיטה" בראיון חושפני אצל העיתונאי גידי וייץ

בבחירות שהתקיימו בתאריך 22.1.2013, עמד עו"ד אלדד יניב בראש מפלגת "ארץ חדשה", שבמרכז תשדירי הבחירות שלה עמדה הכרזה הזו:  "...הון-שלטון-עיתון-עולם תחתון...".

בכתבה שהתפרסמה בתאריך 18.4.2012 בעיתון "הארץ" מובא ראיון שעשה העיתונאי, גידי וייץ, לעו"ד אלדד יניב, ולהלן אצטט מתוך הראיון:

בכותרת הכתבה מצוטט עו"ד אלדד יניב
"...בעתיד המאוד לא רחוק, יכניסו אנשים לכלא על דברים שאני עשיתי...".

העיתונאי גידי וייץ: איפה המצפון שלך היה באותה תקופה? ביום שבו נניח אתה משאיר חמישה חללים מאחוריך, אתה לא חוזר הביתה עם רגשות אשם?

עו"ד אלדד יניב:
ביום שהייתי משאיר 4 חללים ולא הייתי מצליח להכניע את החלל החמישי, הייתי חוזר הביתה בדיכאון.



העיתונאי גידי וייץ: לא היו מעצורים או שיקול דעת?



עו"ד אלדד יניב: "...אין לך שיקול דעת... שיקול דעת זה היכולת שלך לבחור בין רע לטוב... אך כשאתה נמצא בחבורה כזאת... אתה חושב שהרע שאתה עושה הוא טוב, ורע זה רע, זה רע... אבל מי יגיד לך שזה רע?... כל אלה שמסביבך אומרים לך שזה טוב... כי הם רוצים לעשות בדיוק אותו דבר...".

העיתונאי גידי וייץ: איך אתה מביט היום על הדמות שגילמת לפני כמה שנים... לא הבנת שיש אנשים שחושבים עליך דברים רעים מאוד?

עו"ד אלדד יניב: "...אני לא ידעתי... לא ידעתי... כי הסתובבתי עם אנשים...
שהעריצו מה שאני עושה... 
ששילמו לי הרבה כסף על מה שעשיתי... 
שעמדו בתור כדי שאעשה את זה גם בעבורם... 
כשהבנתי, הגעתי הכי רחוק ממה שהייתי פעם... והכי רחוק ממה שהאנשים הכי קרובים לי בחיים יכולים לשאת... אני לא רוצה להדחיק את עברי... 
אני מתבונן בצורה הכי נוקבת, שיפוטית ואפילו הכי אכזרית, במה שהייתי, ואני מתפלל,
שבחיים לא אחזור לשם... כי היום אני יודע, שכשהייתי שם הייתי בן אדם מת...".

* * * * * * * * * * * * * * * * *

עו"ד אלדד יניב, הוא אחד שיודע... הוא היה שם... לא בורג קטן... אלא, גלגל הנעה... זו הייתה פרנסתו... אנשים עמדו בתור אצלו... שילמו לו הרבה... בפשע המסואב הזה זורם הרבה מאוד כסף מפתה, כסף מזוהם בנפשם המעונה של הקורבנות... 
תודה לאל, הסיאוב השטני הזה הציף את עו"ד אלדד יניב... שהתגעגע למה שהיה פעם... לפני שהתפתה לכסף הקל שבעלי הון שפכו לכיסו... הוא חש חרטה גדולה על הפשעים שביצע נגד קורבנות תמימים וחסרי ישע, בעבור בצע כסף... ובנימי נפשו הבין, שהחיים שהוא חי, אינם חיים... חיים שאינם מבוססים על ערכי מוסר, אינם חיים... ובאחת הוא שרף את כל קשריו הרעים בעולם המסואב... והתחבר מחדש אל עולם הערכים שנטש, ושעליו גדל...

בחשיפה אמיצה ראויה לכל הערכה ושבח, הוא יוצא בסדרת סרטונים, בהם הוא מספר בקול רם וברור, את כל מה שהוא יודע כמקור, על "השיטה", היא "תעשיית הרצח".



* * * * * 

חרטה, זהו רגש אצילי...  זכרו: "...הנאה שבאה על חשבון אחרים זו לא הנאה..." אביב עוז



* * * * *







אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם, בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה